cm mediko
Voor een campagne van CM illustreerde ik 2 creatieve campagneposters geïnspireerd door een heroïsche en tegelijk menselijke insteek.
Voor de officiële soundtrack van de serie Callboys (Woestijnvis) ontwierp ik de platenhoes, een flitsende 3D neon versie van het logo!
Voor een campagne van CM illustreerde ik 2 creatieve campagneposters geïnspireerd door een heroïsche en tegelijk menselijke insteek.
Een selectie van de wekelijkse portretten die ik schilderde voor de krant De Morgen.
Geïllustreerd label en branding voor het zelfgebrouwen bier van Maarten Weyn, een bier voor makers met fantastische smaak. Een heel leuk project!
Code Van Coppens is een spelprogramma op VTM waarin bekende koppels hun weg banen door escape rooms in thema. Ik had de eer om digitale versies van de kamers te illustreren, die als interactieve Instagram puzzels gelanceerd werden tegelijk met de afleveringen. Superleuk om te maken!
TADAAM (van Telenet) verwende zijn klanten met een grote give-away voor kerst op Instagram. Ik ontwierp een gigantische kerstboom vol cadeautjes en ornamenten telkens geïnspireerd op een film of een tv serie.
Geïllustreerde boekomslag voor de vertaling van Tim Harford's boek How To Make The World Add Up, een boek over het interpreteren van statistieken.
Cookie name | Active |
---|